Translate

sobota, 1 grudnia 2012

zapowiedź kolejnego rozdziału

Rozdział 29 pojawi się jutro, bo mnie strasznie boli głowa. Macie tutaj krótką zapowiedź.

Obudziłem się, a w moim łóżku leżała Alyssa. Zdziwiłem się strasznie, chociaż cieszyłem się jeszcze bardziej. Przybliżyłem się do niej i mocno przytuliłem całując w czoło. Obudziła się.
- Styles?! Co ja tutaj robię?! - wkurzyła się.
- No... Nie wiem. - powiedziałem, a ona obdarowała mnie oburzonym spojrzeniem.
- Ja nie wiedziałem, że ze mną spałaś, przysięgam! - krzyknąłem, a ona wyszła trzaskając drzwiami. Po chwili usłyszałem krzyki w salonie, więc zszedłem zobaczyć co tam się dzieje.

1 komentarz:

  1. Niech Cię szybko ta głowa przestanie boleć :)
    Zapowiedź jest taka wciągająca i super, że już nie mogę się doczekać rozdziału! Alyssa w łóżku Harrego, łohoho
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń