Translate

niedziela, 25 listopada 2012

Libster award

Znowu zostałam nominowana, za co cholernie dziękuję <3 odpowiem tylko na pytania i nie będę więcej nominować, bo nie mam kogo tak szczerze :c mało blogów czytam z powodu braku czasu ;c I MOŻE DZISIAJ DAM RADĘ NAPISAĆ ROZDZIAŁ ;)) <3

pytania :


1. Od jak dawna jesteś Directionerka?

Od stycznia tego roku :) dokładnie nie pamiętam ;c

2. Lubisz pisać bloga? Dlaczego?

Kiedyś jakoś nie specjalnie lubiłam pisać opowiadania, ale odkąd zaczęłam czytać historię pisane przez innych naszła mnie taka ochota. Teraz? Kocham to robić, kocham przelewać moje pomysły na bloga i dzielić się nimi z innymi. Pisanie i czytanie blogów o chłopakach pozwala mi w jakiś sposób zapomnieć o codziennych problemach. Gdy to robię zamykam się w swoim świecie. Bardzo wielką sprawia mi to radość i kocham was <3

3. Za co kochasz 1D?

po prostu za to, że są :)

4. Ulubiona piosenka z TMH i z UAN

nie mam w sumie ulubionej, ale najbardziej lubię słuchać More Than This i Kiss You ;)

5. Którego z chłopaków lubisz najbardziej?

Wszystkich kocham tak samo ;) kiedyś najbardziej lubiłam Zayn'a, a teraz? Teraz nie potrafiłabym wybrać pomiędzy nimi ;)

6. Jakie jest twoje największe marzenie?

Wyprowadzić się do Londynu i spotkać One Direction :)

7. Ile masz lat?

13.10.1997 - moja data urodzenia :> czyli 15 lat :D

8.  Co sądzisz o hejtowaniu dziewczyn 1D?

Moim zdaniem to cholernie głupie. True directioners tak nie postępują. To, że nie lubią którejś z nich nie znaczy, że mają ją w jakikolwiek sposób obrażać. Poza tym te wszystkie kłótnie o ich bliskich tylko poróżniają polishdirectioners :c

9. Prowadzisz fanpage o 1D?

niestety nie mam takiej przyjemności :C

10. Byłaś kiedyś w Londynie?

Nie :c ale mam zamiar tam kiedyś wyjechać. :> ale najpierw realnymi wyjazdami okazuje się Holandia i Belgia ;)

11. Czytasz mojego bloga?

Czytam i cholernie mi się podoba. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz