Translate

wtorek, 20 listopada 2012

LIBSTER AWARD 2


Zostałam nominowana przez Katie Styles, za co ogromnie dziękuję :* jeśli nie wiecie na czym to polega to w poprzedniej notce jest :)) odpowiem na zadane przez nią pytania, ale niestety nie mam czasu nominować tych  blogów i pisać pytań :c

odpowiedzi:
1. Co podoba Ci się najbardziej w 1D?
WSZYSTKO <3

2. Jakiś ulubiony girlsband?
LITTLE MIX CHOCIAŻBY <3
3. Podoba Ci się mój blog (jeśli czytasz)
OCZYWIŚCIE <3

4. Wymarzony prezent na Boże Narodzenie?
BILET NA KONCER ONE DIRECTION <3

5. Ulubiony kolor?
ZIELONY <3

6. Czy posiadasz jakąś fobię?
DUCHY ? XD

7. Czy masz (miałaś) chłopaka?
MIAŁAM :D

8. Czy potrafisz utrzymać porządek u siebie w pokoju?
NIE XD

9. Co myślisz o zerwaniu Liam'a i Dan?
MOIM ZDANIEM BYLI ŚWIETNĄ PARĄ I STRASZNIE KIBICOWAŁAM TEMU ZWIĄZKOWI, NIESTETY STAŁO SIĘ TAK JAK SIĘ STAŁO I NIC NA TO NIE PORADZIMY, CIESZĘ SIĘ, ŻE SĄ W DOBRYCH RELACJACH :)

10. Jak zareagowałaś gdy Zayn i Lou powiedzieli 'KOCHAMY WAS'?
KISIEL W GACIACH *.*

11. Z jakiego przedmiotu jesteś najgorsza?
HMMM. NIE WIEM :) CHYBA TAKOWEGO NIE MA XD

dobra to już xd fajne to, bo możecie się dowiedzieć o mnie kilka dodatkowych rzeczy ;) możecie mi również zadawać pytania w komentarzach :)) jeśli się wyrobię to kolejny rozdział w sobotę miśki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz