Translate

czwartek, 6 września 2012

Rozdział 16

Siedzieliśmy wszyscy u chłopaków w domu. Można stwierdzić, że zaczęłam się z nimi 'zadawać'. Lubię ich, każdy jest inny, z każdym można o czym innym porozmawiać. Lubię mieć dużo przyjaciół. Oni są przyjacielscy, więc pewnie kiedyś będziemy. A co do Perrie i Eleanor to również bardzo je lubię. Ostatnio nawet byłyśmy razem na zakupach, oczywiście była z nami Danielle. Poobgadywałyśmy trochę chłopaków, haha, można powiedzieć, że to był taki babski wypadzik. Czyli główne tematy to zakupy i chłopcy.
- Kiedy znowu wypad na zakupy? - zaśmiałam się patrząc na pełno toreb dziewczyn. Swoje miałam już u siebie w domu.
- Jutro, bo wiecie... Muszę kupić nową torebkę. - powiedziała Perrie, na co wszystkie wybuchnęłyśmy głośnym śmiechem. Chłopacy nie wiedzieli o co chodzi, więc dziwnie się na nas patrzyli.
- A ja buty... - rzekłam robiąc minę zbitego psiaka czym wywołałam ponowny napad śmiechu.
- Dobra weźcie, bo ja nie mogę już! - ryczała wręcz Danielle. El się nie odzywała, bo zwijała się ze śmiechu na podłodze.
- Macie pełno toreb i jeszcze gadacie o kupowaniu. Wnioskuję, że właśnie z tego się śmiejecie. - zaczął zastanawiać się Zayn.
- Można tak powiedzieć. - zaśmiałam się.
Śmiałyśmy się tak, bo rozmawiałyśmy również o gwiazdach. I dziewczyny mi opowiadały, że Miley Cyrus ma pełno ciuchów, codziennie prawie na zakupy chodzi i ciągle w gazetach piszą, że narzeka na to, że nie ma rzeczy. A największą obsesję ma na punkcie butów i toreb. Z tego właśnie się śmiałyśmy. ( dop. aut. fragment z Miley wymyślony, mówię, żeby nie było niepotrzebnej spiny jak coś ;d ) Można powiedzieć, że ją wręcz naśladowałyśmy i to wzbudzało największy napad śmiechu.
- Dobra koniec tego, bo was brzuchy rozbolą! - odezwał się Niall szczerząc się.
- Za późno. - odpowiedziała El odruchowo łapiąc się za wspomnianą wcześniej część ciała.
- Als idziemy! One ryją Ci banie. - skomentował ponownie blondyn ciągnąc mnie za rękę. Przewróciłam oczami posyłając dziewczynom buziaka w powietrzu.
- Co, już nie lubisz mojego towarzystwa? - zapytał Niall robiąc słodkie oczka.
- Kooocham! - odparłam ze śmiechem a on przyciągnął mnie do siebie i spadliśmy z łóżka. Wybuchnęłam ponownie śmiechem i nachyliłam się, żeby cmoknąć go w policzek. Gdy miałam to zrobić do pokoju wszedł Harry. Odruchowo nasze głowy skierowały się w jego stronę.
- Ups. Chyba przeszkadzam. - powiedział, spojrzał na blondyna i wyszedł.
- Harry! - krzyknęłam wstając z Horana ale loczek nie zareagował. Usłyszałam tylko trzask drzwi do jego pokoju.
- No pięknie. - skomentował Niall.
- No co? Przecież nic nie robiliśmy to nie ma co się przejmować. - wzruszyłam ramionami. On głęboko westchnął kierując się w stronę drzwi, za którymi przed chwilą zniknął Hazza. Zeszłam na dół rozwalając się na kanapie.
- A tam co się stało? - zapytała mnie Perrie. Westchnęłam a ona pokiwała porozumiewawczo głową. Nie chciało mi się tego tłumaczyć. Nic nie zrobiłam, więc nie mam czym się przejmować. Nie mam pojęcia dlaczego Harry tak zareagował.

* HARRY *

Zayn chciał zagrać w butelkę. Oczywiście przedtem ją opróżniając. Wszyscy się zgodzili, więc poszedłem się spytać Niall'a i Als czy grają. Wszedłem do jego pokoju, nie pukając, nie wiedziałem, że zastanę tam taką scenę. Niall leżał na podłodze Alyssa na nim. Chyba mieli się zacząć całować, bo gdy wszedłem momentalnie się na mnie spojrzeli.
- Ups. Chyba przeszkadzam. - tylko to zdołałem z siebie wydukać i wyszedłem. Szybko poszedłem do siebie do pokoju. Byłem lekko zdenerwowany, bo blondyn powiedział mi, że tylko się przyjaźnią. Uwierzyłem, bo uważam, że przyjaźń damsko-męska istnieje. Na przykład ja się przyjaźnie z Perrie, Danielle i Eleanor. My się zresztą wszyscy przyjaźnimy. Ale nie zniosę widoku Niall'a i Alyssy razem - jako pary. To byłoby zbyt bolesne. Moje przemyślenia przerwał Niall wchodząc do mojego pokoju.
- Harry to nie było tak. - zaczął od razu. Siedzieliśmy na łóżku rozmawiając i chciałem przytulić Al no i pociągnąłem ją za rękę, ale za mocno no i wylądowaliśmy na podłodze. - tłumaczył.
- I tak sobie jakoś zachciało Wam się całować. - przerwałem.
- Nie! Nie całowaliśmy się! - zirytował się blondyn.
- Bo Wam przerwałem. - dalej zostawałem przy swoim.
- Nie! Als chciała mi dać buziaka w policzek! A Ty przestań być tak podejrzliwy i zazdrosny! Zrób coś z tym, bo mam Cię dość. - wykrzyczał na jednym tchu i wyszedł.

* ALYSSA *

- Harry chyba nie będzie grał. - odezwał się Niall schodząc na dół.
- Czemu? - spytałam, na co on głęboko westchnął. Stwierdziłam, że nie warto pytać.
- Kto kręci ? - zapytała Dan.
- Ja! - wykrzyczał uśmiechnięty Louis i zakręcił butelką. Wypadło na mnie.
- Pytanie czy wyzwanie?
- Jak myślisz? - zironizowałam.
- Wyzwanie. - poruszał znacząco brwiami.
- No więc?
- No więc Ty już nie grasz, bo idziesz na całą noc do Harry'ego do pokoju. - powiedział złowieszczo się śmiejąc.
- Dobra spadaj! - wytknęłam mu język i skierowałam się na górę.
______________________________________________________________________________

Przepraszam, że tak długo.. Teraz wgl będę mniej dodawać. Szkoła.. 3 klasa. Zapierdziel totalny. Ciągle gadają o testach. Mam codziennie po 8 lekcji i do tego jeszcze fakultety, więc po 9 godzin siedzę w szkolę. Dochodzą mi do tego jeszcze treningi i kompletnie nie mam na nic czasu. Postaram się dodawać jak najczęściej będę mogła. I OCZYWIŚCIE PRZEPRASZAM, ŻE TAKI KRÓTKI, ALE MUSIAŁAM JUŻ COŚ DODAĆ <3 Looovee ;*

5 komentarzy:

  1. hej nie ma sprayw :) bardzo dobrze cie rozumiem ja tak samo 3 klasa i tez mam codziennie po tyle lekcji :) ale i tak rozdział świetny :P czekam na nn i zapraszam na nowy do mnei:
    http://onedirection-moments-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co będzie się działo u Harry'ego w pokoju... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No...mam podobnie w szkole.....ciągle gadają o sprawdzianach powtórkach (dajcie spokój ile można...i tak tego wszystkiego, co każą nam powtarzać nie będzie na egzaminach!) i jeszcze ten projekt edukacyjny....Masakra!!!!!
    Rozdział cudny jak zwykle....ciekawe co tam będzie sie w nocy działo...;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział!
    Zapraszam do siebie.
    http://chodzitylkoonas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co się będzie działo u Harry'ego w pokoju :D
    Czekam na następny!

    I zapraszam do siebie: http://girl-lost-in-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń